środa, 8 lutego 2012

Krótkie czy długie filmy promocyjne ?

Najwyższa pora przypomnieć sobie o blogu ... traktowanym we wstępnej fazie z małym entuzjazmem, jak widać ... Obiecuję poprawę !
Przyszła mi taka myśl, aby podsumować ostatni rok projektów filmowych, poprzez krótkie omówienie pracy na planie oraz pracy warsztatowej z wybranymi filmami promocyjnymi. Blog to dobre miejsce na dobre wspomnienia. Miniony rok był bowiem bardzo dobrym rokiem dla rozwoju naszej drugiej gałęzi  działalności - obok reklamy webowej i produkcji IT-mianowicie produkcji filmów reklamowych, filmów promocyjnych, spotów filmowych etc. Mam również nadzieję, że nasi Klienci świetnie sie bawili przy produkcji- tworzenie filmu promocyjnego to świetna zabawa - nie tylko dla zespołu kreatywnego, ale również dla samych bohaterów filmu :)



Na początek to, co tygrysy lubią najbardziej, czyli krótka forma : Trailer promujący studia na Wydziale Informatyki ZUT :
Dlaczego krótka forma ? Bo uważam, że krótko w produkcji filmowej znaczy dobrze. I kropka. W krótkim czasie można zmieścić taką samą treść, jak w dłuższym... Należy tylko wybrać inną, bardziej precyzyjną i dynamiczną formę przekazu.

Czy długie filmy promocyjne są w takim razie ciekawe ? Oczywiście- jeśli już interesujesz się danym tematem i chcesz się w niego zagłębić, na pewno zaciekawią Cię szczegóły. Jeśli jednak dopiero poznajesz dany temat, chciałbyś w krótkim czasie otrzymać i zweryfikować nowe informacje. To dlatego krótkie spoty reklamowe oraz filmy informacyjne, promocyjne, instruktażowe są takie dobre - oszczędzają Twój cenny czas!

http://maxplay.pl/

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz